Udruženje poslodavaca Zenica uspješno je implementiralo projekat „POKAZ 2“, sufinansiran od Grada Zenica, a u toku je i realizacija projekta „Značaj i primjena digitalne transformacije u MSP“, sufinansiran od Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta.
„Pokaz 2“
Cilj projekta „POKAZ 2“ je podizanje stepena svijesti upravitelja zgrada i etažnih vlasnika zgrada kolektivnog stanovanja o značaju i koristima provođenja mjera energijske efikasnosti posebno u procesu utopljavanja zgrada, smanjenja troškova održavanja, mogućnosti finansiranja putem grantova pod povoljnijim uvjetima na način da etažni vlasnici učestvuju sa određenim sredstvima u renoviranju zgrada zajedno sa nadležnim institucijama i uz pomoć upravitelja.
Održane su radionice u četiri mjesne zajednice: MZ „Centar“, MZ „Londža“, MZ „Jalija“ i MZ „Bilino polje“, dok je u MZ „Nova Zenica“ podijeljen radni materijal. Na radionicama je učesnicima podijeljen edukativni i radni materijal i upoznati su sa mogućnostima dodatnog obezbjeđenja finansijskih sredstava pored grant sredstava koje obezbjeđuje Grad Zenica.
Primjena digitalne transformacije u MSP
Savremeni trendovi u našoj državi, regionu i cijelom svijetu su uvođenje i primjena digitalnih tehnologija u MSP-u. Digitalne tehnologije nude nove prilike startupima i već etabliranim malim i srednjim preduzećima da učestvuju u nacionalnoj, ali i globalnoj ekonomiji, koriste vještine i talente, imaju pristup različitim instrumentima finansiranja, inovacijama i rastu. Ipak, uvođenje digitalnih tehnologija je nejednako i mnoga MSP zaostaju u ovom polju, naročito kad se radi o usvajanju alata i aplikacija koja za cilj imaju povećanje produktivnosti i bržeg protoka informacija. Cilj projekta „Značaj i primjena digitalne transformacije u MSP“ je „Podizanje svjesnosti poduzetnika o značaju i primjeni digitalne transformacije u MSP kao sredstvu za unapređenje upravljanja kompanijom i poboljšanje poslovnih rezultata“. Trenutne aktivnosti Udruženja na realizaciji ovog projekta su organizacija četiri radionice na različite teme: primjena elektronskog poslovanja, lojaliti kartica, e-potpis; , digitalni marketing i online prodaja, primejna digitalnih tehnologija u mikro i malim firmama, digitalna transformacija i razvoj novih proizvoda. Planirano je da se radionice održe u decembru ove godine i januaru 2022. godine.
U pripremi je poziv za firme za besplatno prisustvovanje radionicama na navedene teme.