Generalni BH sajam ZEPS 2025 održat će se od 10. do 13. septembra na Kamberovića polju. Tokom četiri sajamska dana, ZEPS će okupiti privrednike iz regije i svijeta, a posjetitelji će imati priliku čuti najnovije poslovne priče. O završnim pripremama, izlagačima te benefitima sajma ZEPS razgovarali smo sa Sanelom Ibrićem, menadžerom Generalnog BH sajma ZEPS 2025.
Bogat program Sajma
NR: Do ovogodišnjeg sajma ZEPS ostalo je još nekoliko dana. Kako teku završne pripreme?
IBRIĆ: Kao što ste mogli primijetiti, na Kamberovića polju već niče „sajamski grad“ – sajmište ovogodišnjeg ZEPS-a, sa svim halama i sajamskim prostorima. Organizacijski posmatrano, ulazimo u završnicu priprema ovog našeg privrednog događaja godine. Izlagači su već počeli sa postavljanjem velikih izložbenih strojeva, uskoro dolaze sa kompletnom opremom i štandovima. Svi smo veoma uzbuđeni i jedva čekamo da 29. po redu Međunarodni generalni sajam BH privrede ZEPS 2025 počne.
NR: Koliko je do sada prijavljenih pojedinačnih i kolektivnih izlagača? Koliku površinu će zauzimati sajmišta i koliko hala je predviđeno?
IBRIĆ: Mogu već sada najaviti da je ovogodišnji ZEPS najveći do sada, sa blizu 500 kompanija i više od 2.000 domaćih i međunarodnih brendova. Ukupna površina sajmišta, otvorenog i zatvorenog prostora, ove godine prelazi 22.000 m2.
NR: Šta privrednici i posjetitelji mogu očekivati tokom četiri dana Sajma? Da li će biti organizovani određeni prateći programi i B2B susreti?
IBRIĆ: Posebna pažnja posvećena je B2B susretima za koje je od početka osigurana i B2B digitalna platforma. Što se tiče programa sajma, on je veoma sadržajan. Krenimo redom. Nakon svečane ceremonije otvorenja, prvog dana u saradnji sa Vanjskotrgovinskom/Spoljnotrgovinskom komorom BiH će biti održan panel „Regionalna saradnja i internacionalizacija poslovanja“, uz učešće članica komorskog sistema Zapadnog Balkana – KIF. Drugog dana sajma u partnerstvu sa Privrednom komorom ZDK i Ministarstvom privrede ZDK bit će upriličen panel posvećen domaćim kompanijama – „Kupujmo domaće – jačajmo BiH“, sa fokusom na jačanje domaće proizvodnje i poticanje potrošnje domaćih proizvoda. Treći dan sajma bit će organizovana jedna od najaktuelnijih edukacija na tržištu rada pod nazivom „Employer branding iznutra: Zadržavanje talenata kao strateški prioritet – od grešaka do dobrih praksi“. Ova tema je jednako važna za poslodavce, zaposlene, ali i mlade koji tek ulaze na tržište rada. Četvrti dan sajma tradicionalno je rezervisan za djecu i mlade kroz program „ZEPS Kids Business Day“. Djeca će na kreativan način otkrivati kako nastaju proizvodi, zašto ljudi rade i stvaraju te kako i sama već danas mogu biti mali poduzetnici. Također, u saradnji sa Bosanskim narodnim pozorištem Zenica bit će izvedena predstava „Ježeva kućica“, kao i radionica robotike „Prvi koraci“, uz mnogo drugih zabavnih i edukativnih sadržaja. Kao novitet ćemo uvesti ustupanje centralnog podijuma kompanijama – izlagačima, gdje će sve kompanije imati priliku da se, pored svojih štandova, dodatno predstave u glavnoj hali sajma. Tokom sva četiri dana trajanja sajma, predviđene su prezentacije, produkt-demo nastupi i pitching sesije, kako bi izlagači dobili poseban prostor da javnosti i potencijalnim partnerima prikažu svoje proizvode, usluge i inovacije.


Ostatak pročitajte u printanom izdanju