Kampanja pod nazivom „Kupujmo domaće – jačajmo BiH“, koja je privukla veliki broj posjetilaca i ljubitelja domaćih proizvoda, održana je proteklog četvrtka u Zenici, u holu Zenica City Centra. Cilj događaja, koji je realiziran kroz prezentaciju domaćih proizvoda na izložbenim štandovima, a koji je organizovala Privredna komora Zeničko-dobojskog kantona, u saradnji sa Ministarstvom privrede ZDK, bila je promocija domaće proizvodnje, jačanje svijesti o važnosti kupovine domaćih proizvoda te povezivanje lokalnih kompanija s potrošačima.
Kvalitetni proizvodi
„Želimo da promovišemo i da imamo uživo interakciju naših proizvođača sa našim građanima. Dobro vam je poznato da mi preko 20 godina pričamo o važnosti kupovine domaće vode, međutim, svake godine trošimo preko 200 miliona KM na uvozne vode koje apsolutno nisu kvalitetnije od ovih koje mi imamo u BiH. Pozivamo sve naše građane da, kada kupuju, kada biraju proizvode na policama BiH, pokažu naš patritizam, jer se naša ljubav prema domovini tu pokazuje. Žalosno je da smo, možda, jedna od rijetkih država na svijetu gdje strani proizvodi zauzimaju veći prostor na našim policama, nego domaći. Pozivamo i naše trgovce i sve one koji mogu da odlučuju, kao i naše građane, da podržimo domaće proizvode i damo važnost našim domaćim proizvođačima, da bi oni bili konkurentniji u odnosu na inostrane proizvode“, poručio je Samir Šibonjić, ministar privrede ZDK.
Ministar je istakao da imamo kvalitetne domaće proizvode, da kvalitet ne zaostaje za uvoznim proizvodima, čak i da prednjači, te da su benefiti kupovine domaćih proizvoda za cjelokupno društvo, zaista, ogromni.
„Institut za zdravlje i sigirnost hrane Zenica je stalno na terenu i vjerujte da je veliki broj naših proizvoda zasigurno kvalitetniji od onih koji dolaze iz uvoza, jer naši proizvodi se strogo kontrolišu. Mi, kada kupujemo domaće proizvode, ulažemo u obrazovanje, u sigurnost, bezbjednost, zdravstvo,… Sutra ćemo imati kvalitetniji život, bolje penzije, a naši radnici bolje plate, kada odlučimo da kupujemo proizvode koji su proizvedeni u našoj domovini, BiH“, kazao je ministar Šibonjić.
Razviti svijest o važnosti kupovine domaćih proizvoda
Predsjednica Privredne komore ZDK, Diana Babić je naglasila da Privredna komora ZDK, zajedno sa Ministarstvom, realizira projekat koji se odnosi na promociju domaće proizvodnje, domaće privrede i domaćih proizvođača. „Ovo je samo jedna od aktivnosti unutar tog programa, gdje nastojimo da animiramo potrošače i probudimo, ili unaprijedimo, njihovu svijest o važnosti kupovine domaćih proizvoda. Ta aktivnost je zamišljena kao jednodnevna manifestacija na kojoj će se predstaviti renomirani, domaći proizvođači kako bi promovirali svoje proizvode i dodatno promovirali važnost kupovine domaćih proizvoda, kako za ekonomiju Kantona, tako za prosperitet cijele BiH“, istakla je Babić.
Proizvođači predstavili svoje proizvode posjetiocima
Svoje usluge i proizvode krajnjim potrošačima predstavili su: AS Holding-Tešanj, Jami d.o.o. – Sarajevo (Podružnica Tešanj), Akova Group-Brovis d.d. – Visoko, Rima pak d.o.o. – Zenica, Empresss d.o.o. – Zenica, Mali Farmer – Zavidovići, Italic Studio d.o.o. – Zenica, IŠK Planjax komerc– Tešanj, Pašaga – Visoko i Fantasy Unikat d.o.o. – Zenica. Posjetioci su imali priliku upoznati proizvođače, degustirati njihove proizvode i direktno podržati razvoj lokalne privrede.
„Nama je, prije svega, velika čast i zadovoljstvo da budemo dio ove kampanje. Podrška vlasti nam mnogo znači kao i, vjerujem, svim drugim firmama koje posluju na teritoriji BiH. Pored informacija o našim proizvodima, građane najviše zanima gdje mogu kupiti naše proizvode. Trudimo se da našu saradnju širimo sa našim trgovačkim lancima širom BiH i cilj nam je da budemo što više zastupljeni u čitavoj državi“, kaže predstavnica kompanije Rima pak d.o.o. Zenica, Dženisa Husika.
Predstavnica Akove Group, Tanita Hadžić kaže da ih raduje što je potražnja za njihovim proizvodima uvijek velika, ali i što, na ovakav način, mogu ostvariti direktnu komunikaciju sa svojim kupcima i ponuditi im svoje proizvode.



