Regulatorna agencija za komunikacije, u saradnji i uz učešće organizacija i institucija aktivnih u oblasti medijske i informacijske pismenosti, u periodu od 24. do 31. oktobra, organizovala je kampanju “Dani medijske i informacijske pismenosti“, uz ovogodišnji moto “Prilike i izazovi u digitalnom okruženju“. Cilj kampanje je zajednička promocija medijske i informacijske pismenosti, te poticanje društvene rasprave o značaju ove teme, posebno u oblasti obrazovanja. Kampanji se pridružila i JU Tehnička škola Zenica, u saradnji sa NIPD „Naša riječ“. Zajedničkom saradnjom, u četvrtak je, u prostorijama Škole, održano niz predavanja i radionica, uz aktivno učešće članova Vijeća učenika, čime je pružen doprinos unapređenju znanja i vještina iz ove oblasti.
Kako je istakla Mirsada Pelo, padagogica u Tehničkoj školi Zenica, ujedno i moderatorica, predavanjima i radionicama su prisutvovali predstavnici Vijeća učenika, njih 24. O medijima, prvenstveno printanim, je govorila novinarka Naše riječi Adela Hrnjić-Kukić, o digitlnim medijima profesorica Maja Hadžisalihović, profesor Nermin Hadžić je govorio o društvenim medijima, dok je o sigurnosti na internetu govorio profesor Edin Heco.
Učenici su, između ostalog, imali priliku naučiti šta je to medijska i informacijska pismenost, zbog čega je ona važna, na koji način novinari dolaze do informacija, kako prepoznati da je vijest lažna, odnosno dezinformacija, te su, na konkretnim primjerima, razvijali kritičko mišljenje, ali i diskutovali o određenim temama. Učenici su obogatili svoje znanje, koje će, u narednim danima, prenijeti svojim prijateljicama i prijateljima u razredima koje pohađaju.