Od početka ove sezone grijanja na području grada Zenice se često dešavaju prekidi u snabdijevanju ili reducirana isporuka toplotne energije u radijatorima. Iz Foruma građana Zenice kažu da se ovo dešava bez ikakve najave i bez zvaničnog adekvatnog obavještenja o razlozima smetnji i njihovom trajanju.
– Svi telefoni nadležnih su nedostupni i građani više ne znaju kome da se obrate, kako da se ponašaju, da li da obezbjeđuju alternativne načine grijanja ili da čekaju i smrzavaju se koliko god to trajalo. Ne trebamo ni spominjati zdravstvene probleme starijih ljudi, trudnica, teško bolesnih i djece, posebno u ovim periodima prisutnosti viroza, a također su značajni i troškovi grijanja na struju –kažu iz Foruma građana te dodaju da traže da se građanima da potpuna informacija o problemima s grijanjem grada, razlozima smetnji i načinima i vremenu njihovog otklanjanja. Građani Zenice imaju pravo da su u potpunosti informisani, da mogu da se obrate nadležnim organima i da mogu da odluče na koji način će se grijati.
– Pored nedostatka blagovremenih i potpunih informacija, neprihvatljivo je da građanima za decembar 2024. godine zbog zastoja u grijanju (četiri dana) nisu umanjeni  iznosi računa. Nadležni organi ne smiju izražavati ovakvo nepoštivanje građana i ignorantski odnos prema korisnicima grijanja te tražimo od Gradske uprave Grada Zenice, Arcelor Mittal Zenica i JP Grijanje d.o.o. Zenica jasan odgovor –kazali su na kraju iz Foruma građana.
U drugoj polovici mjeseca januara je isporuka toplotne energije prema korisnicima u Zenici ponovno bila reducirana više dana, dok su u pojedinim dijelovima grada radijatori bili hladni. Iz JP Grijanja d.o.o. Zenica su u svom obavještenju za javnost naveli da je došlo do kvara na magistralnom vrelovodu DN 500 te da će računi za zagrijavanje će biti umanjeni u skladu s nastalom redukcijom i prekidima u isporuci toplotne energije. U toku jučerašnjeg dana (ponedjeljak, 3. februar) smo više puta pokušali da dobijemo detaljnije informacije iz JP Grijanje d.o.o. Zenica u vezi s trenutnom isporukom toplotne energije prema građanima kao i informacije o računima koji će biti ispostavljeni građanima za mjesec januar. Nismo uspjeli telefonski dobiti v.d. direktora Edina Rizvića dok su nam drugi uposlenici kazali da nisu ovlašteni da daju informacije.