Javno preduzeće „Tržnica“ Zenica kroz svoje poslovanje nastoji pružiti najbolje usluge, te zadovoljiti interese kako korisnika tako i građana. Uprkos inflaciji i povećanim troškovima, „Tržnica“ Zenica iznašla je načine da poslovnu 2022. godinu završi sa pozitivnim finansijskim rezultatom.
Zahtjevna i izazovna godina
Prema riječima Selme Vidimlić, direktorice JP „Tržnica“ Zenica protekla godina bila je izuzetno zahtjevna, te su se, kao i većina preduzeća, susreli sa manjim ili značajnijim povećanjem troškova dok su prihodi ostali isti iz razloga što nije bilo većih odstupanja kada su u pitanju cijene usluga.
„Uspjeli smo godinu završiti sa minimalnim ali ipak pozitivnim finansijskim rezultatom. Međutim, morali smo uvesti izmjene u našem radu koje se odnose na pružanje usluga, te se nadamo da se to neće osjetiti na kvaliteti usluga. Jedna od važnijih aktivnosti koje smo realizovali u protekloj godini odnosi se na naš angažman i pomoć službenicima u Gradu Zenica. Naime, Grad Zenica je aplicirao i dobio projekat od UNDP-a koji se odnosi na poboljšanje infrastrukture gradskih tržnica. Radi se o nabavci novih rashladnih vitrina, stolova na zelenoj pijaci, sajamskih kućica koje će po završetku projekta biti ustupljene Tržnici. Druga aktivnost se odnosi na zamjenu sistema grijanja u zgradi Tržnice jer mi nismo na gradskom sistemu grijanja. Od Fonda za zaštitu okoliša dobili smo pomoć u iznosu od 100.000 KM za uvođenje novog sistema grijanja. U toku 2023. godine očekujemo realizaciju ovih aktivnosti“, kaže Vidimlić.

Ostatak pročitajte u printanom izdanju