U Vanjskotrgovinskoj/Spoljnotrgovinskoj komori Bosne i Hercegovine upriličena je konferencija za medije 29. po redu Međunarodnog generalnog BH sajma privrede ZEPS 2025. Predstavljene su dosadašnje aktivnosti u organizaciji sajma te je najavljen program ovogodišnjeg privrednog događaja godine, koji će se održati od 10. do 13. septembra u Zenici.
Prilika za nove poslovne kontakte
Ognjenka Lalović, direktorica Sektora za privredu Vanjskotrgovinske/Spoljnotrgovinske komore BiH, kazala je da sajmovi poput ZEPS-a imaju izuzetan značaj jer omogućavaju domaćim i inostranim kompanijama da predstave svoje proizvode i usluge široj regionalnoj i međunarodnoj publici, uspostave nove poslovne kontakte i osnaže konkurentnost na tržištu. „Kao tržište sa oko 17 miliona stanovnika, region ima ogroman potencijal za privlačenje investicija i brži ekonomski razvoj, a sajmovi poput ZEPS-a predstavljaju važnu platformu za njegovo ostvarenje. Zbog toga ovogodišnjem izdanju sajma dajemo poseban značaj upravo kroz jačanje regionalne promocije i poslovnog povezivanja“, kaže Lalović.
Ministar privrede Zeničko-dobojskog kantona Samir Šibonjić, napomenuo je da je Ministarstvo privrede ZDK i ove godine izdvojilo poticaje za sve izlagače iz ZDK, kako bi se predstavili na ovom velikom međunarodnom poslovnom događaju. „Zahvaljujem se i ovaj put Istanbulskoj trgovinskoj komori kao najvećoj komori na svijetu, koja je i ove godine potvrdila svoje učešće na ovogodišnjem ZEPS-u. Bitno je istaći da kompanije iz prijateljske Republike Turske ove godine dolaze u Zenicu u najjačem sastavu ikada. Više od 50 kompanija će se predstaviti domaćem i regionalnom tržištu. Uz izlagače iz Turske, tu su i kompanije iz Njemačke, Srbije, Hrvatske, Kine, Italije, Libije, Belgije, Mađarske, Poljske, Austrije, Slovenije i drugih zemalja i ovo će zasigurno biti do sada najbolje organizovan ZEPS“, naglasio je Šibonjić.
Ajla Čosić, predstavnica Grada Zenica, kazala je da će se Grad Zenica na ovogodišnjem ZEPS-u predstaviti kroz jedinstven i koordiniran nastup, zajedno sa svojim javnim preduzećima i razvojnim institucijama. Na zajedničkom štandu Grada Zenice učestvuju Zenička razvojna agencija ZEDA, Javno preduzeće „VIK”, Komunalno preduzeće „ALBA Zenica“, Regionalna deponija „Mošćanica“, te Javno preduzeće za upravljanje i održavanje sportskih objekata Zenica. „Naš je cilj da, ne samo podržimo, nego da kroz pouzdano partnerstvo ojačamo i zadržimo privrednu sajamsku tradiciju našeg grada. U organizaciju ZEPS-a Grad se snažno uključio još od njegovog povratka, osiguravajući punu tehničku, infrastrukturnu i logističku podršku”, kaže Čosić.
Brojni sadržaji tokom trajanja sajma
Sanel Ibrić, menadžer Organizacionog tima ZEPS, najavio je da će ZEPS okupiti blizu 500 kompanija i više od 2.000 domaćih i međunarodnih brendova, predstavivši program sajma. Prvog dana u saradnji s VTK/STK BiH će biti održan panel „Regionalna saradnja i internacionalizacija poslovanja“, a drugog dana će u partnerstvu sa Privrednom komorom ZDK i Ministarstvom privrede ZDK biti upriličen panel posvećen domaćim kompanijama „Kupujmo domaće – jačajmo BiH“. Treći dan bit će organizovana jedna edukacija „Employer branding iznutra: Zadržavanje talenata kao strateški prioritet – od grešaka do dobrih praksi“ dok je četvrti dan sajma rezervisan za djecu i mlade kroz program „ZEPS Kids Business Day“. Kao novitet najavljeno je ustupanje centralnog podijuma kompanijama-izlagačima, gdje će imati priliku da se, pored svojih štandova, dodatno predstave u glavnoj hali sajma. Tokom sva četiri dana trajanja sajma, predviđene su prezentacije, produkt-demo nastupi i pitching sesije. „Na organizaciji ovogodišnjeg ZEPS-a radimo već gotovo godinu dana i s obzirom na broj učesnika kao i program koji je pripremljen, sa sigurnošću mogu kazati da ove godine očekujemo najbolji ZEPS do sada. Sve one koji to do sada nisu uradili, a koji žele biti dio ovog jedinstvenog privrednog događaja, pozivam da se prijave putem naše web stranice www.zeps.ba i B2B platforme b2b.zeps.ba te da osiguraju svoje mjesto na sajmu“, poručio je Ibrić.



