U Prvoj osnovnoj Montessori školi u Zenici svakodnevno teže da učenike, na najbolji način, pripreme za budućnost. Nastoje da učenici steknu kompetencije koje mogu odgovoriti savremenim izazovima i biti u skladu sa evropskim i svjetskim trendovima. „Orjetirani smo na kvalitet odgoja i obrazovanja koji je prepoznatiljiv kao brend u više od 100 zemalja savremenog svijeta“, kaže Nusreta Kepeš, direktorica Prve osnovne Montessori škole.


Različite odgojno-obrazovne aktivnosti
U ovoj školi se vrši obrazovanje učenika od prvog do devetog razreda, u skladu sa Nastavnim planom i programom koji je odobren od strane Ministarstva za obrazovanje, nauku, kulturu i sport Zeničko-dobojskog kantona. Odjeljenja broje od pet do 15 učenika. Bilingvalna nastava na engleskom i bosanskom jeziku omogućava učenicima iz BiH da usavrše komunikaciju i gramatiku engleskog jezika a učenicima iz inostranstva da se što jednostavnije uklope u nastavni proces i brzo nauče bosanki jezik.

Pojačan je program učenja engleskog i njemačkog jezika od prvog razreda dok treći strani jezik učenici dobivaju u šestom razredu. U višim razredima zastupljena je projektna, programirana, servisna, tematska, labaratorijska, istraživačka, nastava na daljinu i online nastava. Svaki učenik ima laptop, tako da se već od prvog razreda teži informatičkom opismenjavanju. Pored toga, učenicima je omogućen produženi boravak, eduktivne radionice tokom raspusta, kao i prijevoz od kuće do škole. Posebna pažnja se pridaje zdravoj ishrani, a Škola je pokrivena videonadzorom.


„Prema konceptu cjelodnevnog boravka, učenici borave u školi od 7:30 do 16h. U popodnevnim satima se održavaju klubovi na engleskom jeziku, dopunsko-dodatna nastava, vannastavne aktivnosti i produženi boravak. Naši učenici imaju i mogućnost boravka prije 7:30, poslije 16:00 kao i vikendom“, kaže direktorica Kepeš.
Učenici povremeno imaju i zdravstvene preglede stomatologa, oftamologa, psihologa, logopeda i drugih specijalista. Posebna pažnja se pridaje odgojnim vrijednostima, etici, toleraciji i mentalnoj higijeni. Škola prati i sve vjerske praznike a učenici se svake godine opredjeljuju koji vid vjeronauka će pohađati. Bitno je istaći da su svi uposleni, pored svog matičnog studija, završili i dvogodišnju specijalizaciju iz Montessori pedagogije. Zastupljen je individualizirani i inkluzivni pristup u procesu poučavanja, a napredak svakog učenika se prati putem check listi i posebno izrađenog softwerskog programa.

Ostatak teksta pročitajte u printanom izdanju