Plan JP Autoceste FBiH je da u 2025. godini na sjevernom dijelu Koridora Vc bude završena i u promet puštena dionica Putnikovo Brdo – Medakovo u dužini od 8,5 kilometara i dio autoceste od Stare stanice do Golubinje u ukupnoj dužini od 10 kilometara. Kako su istakli iz Autocesta FBiH, na sjevernom dijelu Koridora Vc, na dijelu od Doboja do Zenice trenutno je aktivno šest gradilišta (Putnikovo Brdo – Medakovo, Medakovo – Ozimice, Poprikuše – Nemila, Nemila Vranduk, Vranduk – Ponirak i Ponirak – Vraca) za novih 50 kilometara autoceste.
– Jedan od najzahtjevnijih objekata koji se završava na ovom dijelu je tunel Golubinja. Pozicioniran je na potezu između Zenice i Žepča dužine od 3,6 kilometara, što ga trenutačno čini najdužim cestovnim tunelom koji se gradi u BiH. Njegovom izgradnjom znatno će biti skraćen put od Sarajeva ka sjeveru BiH jer će se time izbjeći vožnja kanjonom rijeke Bosne –kažu iz Autocesta FBiH a potom napominju da kad je u pitanju isključno/uključno naplatno mjesto autoceste u Nemili, Parlament Federacije BiH je usvojio izmjene prostornog plana koji je od posebnog značaja za Koridor Vc i koje su bile preduslov za donošenje potrebnih odluka o navedenom naplatnom mjestu.
– Do sad su poduzete određene aktivnosti na rješavanju privremenog priključnog mjesta u Nemiloj kojim bi se u 2025. godini stavilo u funkciju ukupno 10 kilometara autoceste. Također, u toku su tenderske procedure za odabir izvođača radova kao i za usluge nadzora i oba ova postupka su u završnoj fazi za dionicu Ozimice – Poprikuša. S obzirom na to da je JP Autoceste FBiH dužno provoditi procese u skladu s procedurama i pravilima Banke kreditora, u ovom slučaju Europske investicijske banke (EIB), za očekivati je da će u martu 2025. godine biti potpisan ugovor kako za izvođenje radova tako i za usluge nadzora na dionici Ozimice – Poprikuše –kažu iz Autocesta FBiH te na kraju dodaju da je strateški plan da do kraja 2026. godine sve ove spomenute dionice budu završene i puštene u promet.