Prema dostupnim podacima, trenutno se na koridoru Vc u Zeničko-dobojskom kantonu gradi 50 novih kilometara a uskoro bi trebali početi radovi i na posljednjoj poddionici. Ranije je iz JP Autoceste Federacije BiH potvrđeno da su na dionici Ozimica – Poprikuše u završnoj fazi procedure za izbor izvođača radova, kao i za usluge nadzora. Ugovori za ovu poddionicu bi, prema najavama, trebali biti potpisani u mjesecu martu.
Na ostalim dionicama na sjevernom dijelu koridora, na dijelu od Doboja do Zenice, trenutno je aktivno šest gradilišta: Putnikovo brdo – Medakovo, Medakovo – Ozimica, Poprikuše – Nemila, Nemila – Vranduk, Vranduk – Ponirak i Ponirak – Vraca.
Plan JP Autoceste FBiH je da u ovoj godini na sjevernom dijelu koridora bude završena i u promet puštena dionica Putnikovo brdo – Medakovo (8,5 km) i dio autoceste od Stare stanice do Golubinje (10 km). Jedan od najznačajnijih objekata koji se završava na ovom dijelu je tunel Golubinja. Pozicioniran je na potezu između Zenice i Žepča i s dužinom od 3,6 kilometara trenutno je najduži cestovni tunel koji se gradi u BiH. Njegovom izgradnjom znatno će biti skraćen put od Sarajeva prema sjeveru BiH jer će biti izbjegnut obilazak brda, odnosno vožnja kanjonom rijeke Bosne. Strateški plan JP Autoceste FBiH je da do kraja 2026. godine sve ove spomenute dionice budu završene i puštene u promet.