Prema informacijama koje smo dobili od brojnih čitatelja s područja grada Zenice, računi za električnu energiju za posljednji obračunski period su znatno uvećani, kako navedena potrošnja tako i iznos za plaćanje. Prema tvrdnjama pojedinih korisnika, potrošnja električne energije je u nekim slučajevima bila i do tri puta veća nego inače, što je izazvalo nezadovoljstvo i sumnje u tačnost obračuna. Naši čitatelji ističu da je stanje na brojilu i na računu uredno, ali da je račun, odnosno potrošnja struje bila puno veća nego što je to bilo proteklih mjeseci.
Iz Službe za odnose s javnošću i informisanje kupaca Elektrodistribuciije Zenica su u odgovoru na naš upit istakli da se radi o hladnijem periodu uslijed korištenja grijanja električnom energijom gdje dolazi do povećane potrošnje.
– Svi grijači su elementi s većom snagom koji troše puno više električne energije od ostalih uređaja. Na području grada Zenice gdje se zagrijavanje vrši putem Toplane Zenica, svi smo svjedoci da se radi o jednom vrlo nepouzdanom i nestabilnom sistemu i imamo svaki mjesec otkada je nastupila sezona grijanja, kraće i duže prekide u grijanju. Upravo je sad jedan takav period, građani tada kao alternativu koriste električnu energiju za grijanje, zagrijavanje prostora električnom energijom najviše je uticalo na povećanu potrošnju. Podružnica Elektrodistribucija Zenica kao dio Društva izvršila je kontrolu navedenih reklamacija kupaca, te ustanovila da je mjerenje električne energije ispravno, a većina navedenih kupaca koristi električnu energiju kao primarni energent za grijanje –kažu iz ED Zenica.