Hor Druge gimnazije

JU Druga gimnazija u Zenici od svog osnivanja pa sve do sada, punu 31 godinu, ima značajno mjesto u odgoju i obrazovanju mladih, nesebično prenoseći znanja potrebna za život ali i dalje obrazovanje. Rezultat posvećenosti rada uposlenika ove škole jeste veliki broj učenika koji su završili fakultete i akademije te postali ugledni akademski građani.
Uspješno se suočavaju za izazovima

Hena Krehmić, Haris Sejdić, Semir Mahmić i Kenan Sinanović odsvirali su dio kompozicije „Enter Sandman“

Na svečanosti povodom Dana škole, upriličenoj protekle sedmice u prostorijama Škole, prisutnim zvanicama obratio se direktor škole Sumedin Arnaut koji je ovom prilikom kazao da su kao kolektiv svjesni odgovornosti koju imaju, posebno ako se u obzir uzme činjenica sve manje popularnosti gimnazija kod mladih i njihovih roditelja. „Našem društvu je neophodno znanje i obrazovanje temeljeno na jasnim i prihvatljivim sistemskim obrazovnim politikama. Potrebno je isticati filozofiju odgoja i obrazovanja, utemeljenu na čovjeku i njegovim istinskim vrijednostima, pravdi, dobroti, znanju, poštovanju. Potrebno je nametnuti principe i načela koja su opće prihvatljiva za sva inkluzivna, napredna i demokratska društva. Pri tome moramo biti svjesni da treba ugraditi temeljna znanja u razvoju mladih na sasvim novim obrazovnim metodama, tehnologijama i oblicima rada. Važno je da imamo odgovore na sadašnje zadatke i izazove koji su pred mladima zbog čega škola mora biti otvorena za promjene koje mladi nose u sebi, pri tome vodeći računa o školi kao odgojno-obrazovnoj instituciji koja ima vlastiti integritet. Integritet škole podrazumijeva njenu sposobnost odgoja i obrazovanja mladih sa jasnim ciljevima i zadacima, uvažavajući sve gore navedene zadatke. Druga gimnazija Zenica je u potpunosti prihvatila kurikularnu reformu za sve razrede i odjeljenja kao rezultat želje njenog kolektiva da se izazovi i zahtjevi promjena prenesu u učionicu. Spremno prihvatamo sve inicijative i uključivanje u realizaciju projekata lokalne zajednice i šire te sami pokrećemo sa učenicima takve projekte“, poručio je Arnaut.

Ostatak pročitajte u printanom izdanju