Nakon završenog tehničkog pregleda izvedenih radova kao i cjelokupne gradilišne dokumentacije čiji su prethodno utvrđeni nedostaci otklonjeni, upotrebnu dozvolu, kojom je utvrđeno da dionica Zenica sjever – Zenica jug zadovoljava sve sigurnosne, građevinske i druge segmente, prošlog četvrtka v.d. direktora JP Autoceste FBiH Elmedin Voloder preuzeo je od federalnog ministra prostornog uređenja Josipa Martića, u kabinetu Ministarstva. Potom su, tačno u 12 sati, radnici za održavanje uklonili zaštitne ograde i stubove te skinuli markacije, a u rad je pušteno naplatno mjesto Zenica sjever.
Ova dionica je uvedena u zatvoreni sistem naplate cestarina, a cjenovnik cestarine za autocestu A1 iznosi od 1 do 4,5 KM zavisno od klase vozila. Puštanjem u promet zeničke obilaznice Bosna i Hercegovina je dobila 10,5 novih funkcionalnih kilometara autoceste na Koridoru Vc.
Za prvih pet korisnika autoceste A1 koji su prošli naplatno mjesto Zenica sjever, JP Autoceste FBiH je osiguralo besplatne ACC TAG uređaje.
Podsjećamo, Zenička obilaznica je svečano otvorena za saobraćaj prije osam mjeseci, a onda je nekoliko dana poslije zatvorena jer je utvrđeno da nema upotrebne dozvole. Ovaj dio koridora Vc, vrijedan 225 miliona eura, zatvoren je za saobraćaj 5. decembra prošle godine, a iako je prvobitno bilo najavljeno da će upotrebne dozvole biti izdate kroz sedam dana, to se nije dogodilo. Federalni inspektor je utvrdio da za novoizgrađene kilometre nije bila izdata upotrebna dozvola, što je ujedno i bio razlog zatvaranja.
U toku je izgradnja još 48 km Koridora u FBiH. Upravo ne dionica nakon Zeničke zaobilaznice, koja vodi ka Doboju, kako kažu u Autocestama FBiH, komplikovana ali bi trebala da se završi do 2024. Osim Sarajevske zaobilaznice, gradi se dio Koridora Tarčin-Ivan, a na jugu, tri poddionice, Buna Počitelj, te Počitelj – Zvirovići, dva LOTA. Naredno otvaranje, naredne godine, Tarčin – Ivan.