ONI SU BUDUĆNOST BIH


Kerim Fetić iz Zenice učenik je generacije Prve gimnazije u Zenici, gdje je završio matematičko-informatički smjer. Ovaj mladi i telentovani učenik volonter je nekoliko udruženja, član je Naučnog društva „Vladimir Prelog“ te Udruženja matematičara Zeničko-dobojskog kantona i Kantona Sarajevo duži niz godina. Također, stipendista je BH Futures Fondacije.
Zapaženi rezultati na takmičenjima
Tokom školovanja učestvovao je na mnogobrojnim takmičenjima te ostvario zapažene rezultate na školskim, gradskim, kantonalnim i državnim takmičenjima. Kako kaže, posebno značajna su bila takmičenja iz matematike, jer je upravo zahvaljujući njima otkrio svoju ljubav prema matematici. „Pored individualnih takmičenja iz matematike fizike i informatike za mene su veliki značaj imala timska takmičenja, poput Sci-Tech Challengea, INN&TECH sajma inovacija, M:Tel App takmičenja i drugih. Timska takmičenja su mi omogućila da upoznam veliki broj sjajnih ljudi, poboljšam svoje komunikacijske i organizacijske vještine te da ostvarim značajne rezultate upravo zahvaljujući timskom radnju i saradnji“, kaže Fetić.


„Mladima bih poručio da se od početka posvete i vannastavnim aktivnostima. Školsko znanje i obrazovanje je ključno, ali volontiranje i saradnja sa drugima je, također, važna. Na taj način mladi mogu doprinijeti ne samo sebi nego i svom okruženju i društvu te ostvariti značajna poznanstva i kontakte za budućnost“, poručio je Fetić.


Razvijanje osjećaja solidarnosti i odgovornosti
Pored postignutog uspjeha, tokom školovanja svoj doprinos dao je i u različitim školskim aktivnostima. „Pored svih takmičenja iz srednjoškolskih dana, nosit ću uspomene na kolege i prijatelje koje sam stekao u protekle četiri godine te na profesore koji su značajno obilježili ovaj period mog života. Drago mi je što sam veliki dio svog slobodnog vremena iz ovog perioda posvetio upravo volontiranju, zahvaljujući kojem sam razvio i osjećaj solidarnosti i odgovornosti“, kaže Fetić. U budućnosti se, ističe, planira usmjeriti prema elektrotehnici i matematici te će nastojati da odabere fakultet koji će mu pružiti najveću količinu znanja i prakse iz oblasti koju će studirati, ustanovu koja će mu pružati izazove i podršku te koja će mu omogućiti da nastavi raditi na projektima i konferencijama kao i do sad.


PROJEKAT PODRŽAVA MINISTARSTVO ZA OBRAZOVANJE, NAUKU, KULTURU I SPORT ZDK