Ilustracija

gojno-obrazovnog procesa u šklolama u ZDK, pogotovo nakon otpočinjanja aktivnosti s ciljem uvođenja jedinstvene obrazovne platforme i realizacija obuke za nastavnike i učenike/roditelje, Ministarstvo za obrazovanje, nauku, kulturu i sport ZDK je, svim osnovnim i srednjim školama, uputilo dopis u kojem se traži postupanje shodno osnovnom cilju Ministarstva – da se dio nastave koji se odvija na daljinu obavlja što kvalitetnije. „Imajući u vidu da, iako je opredjeljenje obrazovnih vlasti, kao i velikog broja učenika, roditelja i nastavnika, da se nastava realizira u školskim objektima, u okolnostima pandemije COVID-19, kako se nastavni proces ne bi prekidao, nastava se povremeno ili jednim dijelom mora realizirati na daljinu. Stoga, Ministarstvo je, uz podršku Misije OSCE-a u BiH, u cilju podizanja kvaliteta i ujednačavanja nastave na daljinu putem jedinstvene obrazovne platforme, implementiralo platformu Office 365 za škole sa područja Zeničko-dobojskog kantona. U svrhu pripremanja za primjenu platforme dinamikom koja uvažava mogućnosti i potrebe učesnika odgojno-obrazovnog procesa, u toku je realizacija obuka za korištenje ove platforme za nastavnike i učenike/roditelje, a što je kod jednog broja roditelja izazvalo bojazan da se u potpunosti prelazi na nastavu na daljinu i bilo povod za obraćanja Ministarstvu“, navodi se, između ostalog, u dopisu Ministarstva.
Iz Ministarstva smatraju i nadaju se da će provedene aktivnosti realizirati ujednačavanjem pristupa nastavi, rasterećenjem svih učesnika odgojno-obrazovnog procesa, povećavanjem digitalnih kompetencija te poboljšanjem kvalitete odgoja i obrazovanja u školama u ZDK. Opredjeljenje Ministarstva je i da se učenici, u skladu sa epidemiološkom situacijom, postepeno vrate u školske klupe u punom kapacitetu. „Nadalje, težnja je da, čim to bude dozvoljavala epidemiološka situacija, odgoj i obrazovanje djece i mladih bude realizirano u školskim objektima, što podrazumijeva nastavni sat u trajanju od 45 minuta te, pored redovne nastave, realizaciju i ostalih oblika odgojno-obrazovnog rada, kao i drugih aktivnosti u funkciji cvjelovitog razvoja ličnosti djeteta“, ističu iz Ministarstva.